تور استانبول, تور تركيه تور استانبول, تور تركيه .

تور استانبول, تور تركيه

هتل هاي استانبول

هتل لوكس

هتل هاي استانبول

هتل آلكوچلار كبان

هتل آلكوچلار كبان (Alkoclar Keban) يكي از هتل‌هاي استانبول كه در قلب شهر و در ۵۰ متري ميدان تقسيم و خيابان استقلال قرار دارد. اتاق‌هاي هتل كه همگي به سبك آرت‌دكو مبله شده‌اند، داراي سيستم تهويه مطبوع، پنجره‌هاي دوجداره، ميني‌بار، صندوق امانات و سشوار هستند. آلكوچلار كبان داراي مركز ماساژ، اسپا و حمام تركي است و هر روز صبح، بوفه صبحانه‌اش با نمايي پانوراما از شهر و پل بغاز بر روي بام آن برپا مي‌شود.

۲ هتل آپارتمان آليون سوئيت

هتل آپارتمان آليون سوئيت استانبول (Alyon Suite) كه در ۱۰۰ متري خيابان استقلال واقع شده، فضايي دنج و آرام دارد و همه اتاق‌هاي آن مجهز به واي‌فاي رايگان، تلويزيون، سيستم تهويه مطبوع و صندوق امانت هستند. اين هتل استانبول در قلب محله تقسيم است و اطرافش پر از كافه‌، رستوران و مركز خريد مي‌باشد.

۳ هتل آوانگارد تقسيم

هتل آوانگارد تقسيم (Avantgarde Taksim) يكي از هتل‌هاي استانبول است كه در مركز تجاري شهر واقع شده و به خاطر امكانات ويژه‌اي همچون سالن كنفرانس و اتاق‌هاي شيك و مدرنش بسيار مناسب براي اقامت‌هاي كاري در استانبول است. يك استخر سرپوشيده، جكوزي، سالن بدنسازي، مركز اسپا و سالن ماساژ و همچنين دو رستوران از ديگر امكانات هتل آوانگارد تقسيم است.

۴ هتل اينتركنتيننتال

هتل اينتركنتيننتال (InterContinental Istanbul) يكي از هتل‌هاي استانبول واقع در قلب شهر و در چند قدمي ميدان تقسيم و مركز كنوانسيون و نمايشگاه است. اتاق‌هاي هتل اينتركنتيننتال استانبول داراي سيستم تهويه مطبوع، حمام‌هايي با سنگ مرمر و تلويزيون ال‌سي‌دي است و برخي از اتاق‌ها، نمايي باشكوه از بسفر و ميدان تقسيم دارند. رستوران بين‌المللي زعفران يكي از چندين رستوران‌ هتل است كه با نمايي پانوراما از بسفر و هفت منوي مختلف از بهترين غذاهاي جهان، ميزبان توريست‌ها و مردم استانبول است. از امكانات تفريحي ورزشي اين هتل هم مي‌توان به استخر روباز، تراس آفتاب و همچنين استخر آب گرم اشاره كرد. علاوه بر اين مهمانان مي‌توانند از سالن ماساژ، حمام بخار اصيل تركي و سوناي سوئدي هم استفاده كنند. هتل اينتركنتيننتال استانبول تا متروي تقسيم پنج دقيقه فاصله دارد و كاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مركز خريد جواهر در سه كيلومتري آن هستند.

۵ هتل پيك

هتل پيك استانبول (The Peak Hotel) در فاصله كوتاهي از خيابان استقلال و ميدان تقسيم قرار دارد و اتاق‌هاي تميز و زيباي آن به تازگي بازسازي شده‌اند؛ همه‌ي اتاق‌هاي اين هتل سيستم تهويه مطبوع، ميني بار و حمام اختصاصي دارند. هتل پيك در تمامي قسمت‌هايش مجهز به اينترنت پرسرعت است و صبحانه بسيار مفصلي هم با طعم محلي سرو مي‌كند. متروي تقسيم پنج دقيقه تا هتل پيك استانبول فاصله دارد و كاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مسجد سليمانيه در سه كيلومتري آن هستند.

۶ هتل راديسون بلو پرا

هتل راديسون بلو پرا (Radisson Blu Hotel Pera) يكي از هتل‌هاي استانبول است كه در قلب تاريخي شهر و در نزديكي خيابان استقلال، كافه‌ها، رستوران‌ها و گالري‌هاي هنري آن قرار دارد. اتاق‌هاي زيبا و مجلل هتل راديسون بلو پرا استانبول به سيستم تهويه مطبوع، صندوق امانت ديجيتال، قهوه‌ساز و چايي‌ساز، تلويزيون و حمام مجهز هستند. شما مي‌توانيد در حالي كه روزتان را در تراس آن و با تماشاي منظره زيباي استانبول و شاخ طلايي آغاز مي‌كنيد، صبحانه‌اي مفصل و شاهانه هم ميل كنيد. هتل راديسون بلو پرا استانبول همچنين داراي مركز اسپا، استخر سرپوشيده، حمام تركي، سونا، جكوزي و اينترنت پرسرعت در تمامي قسمت‌هاست. از اينجا تا متروي تونل اسكوئر پنج دقيقه فاصله داريد و كاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مسجد سليمانيه در سه كيلومتري شما قرار دارد.

۷ هتل سانتا اتومان

هتل سانتا اتومان ( Santa Ottoman Hotel) از جمله هتل‌هاي استانبول است كه در نزديكي تقسيم و خيابان استقلال قرار گرفته و اطراف آن، تعداد زيادي رستوران و كافه وجود دارد. اين هتل ۱۸ اتاق دارد كه اكثر آن‌ها، تراسشان مشرف به شهر است. مهمانان مي‌توانند علاوه بر بوفه مفصل صبحانه، از اينترنت واي‌فاي رايگان و خدمات آرايشگاه آن هم استفاده كنند.

۸ هتل سانتا پرا

اتاق‌هاي تميز و زيباي هتل سانتا پرا استانبول (Hotel Santa Pera) به سبك عثماني چيده شده و پنجره‌هايي بزرگ، سيستم تهويه مطبوع، صندوق امانات و واي‌فاي رايگان دارد. موزه پرا، ميدان تقسيم و برج گالاتا بسيار به هتل سانتا پرا استانبول نزديك‌اند.

۹ هتل سناتور تقسيم

سناتور تقسيم (Senator Hotel Taksim) يكي از هتل‌هاي استانبول است كه در ۱۰۰ متري ميدان تقسيم و ۲۰۰ متري خيابان زيباي استقلال قرار دارد. اتاق‌هاي كوچك و زيباي اين هتل به سبك مدرن دكور شده و امكاناتي مثل سيستم تهويه هواي مطبوع، حمام اختصاصي و تلويزيون دارند. در همه‌ قسمت‌هاي هتل سناتور تقسيم واي‌فاي رايگان هم وجود دارد. پرسنل اين هتل زيباي استانبول بسيار مهمان‌نواز و مودب‌اند و با كمال ميل از مهمانان پذيرايي مي‌كنند.

۱۰ هتل سوئيسوتل

هتل سوئيسوتل استانبول (Swissotel The Bosphorus) از مجموعه هتل‌هاي پيشرو جهان است كه در قلب استانبول و در كنار باغي زيبا واقع است و منظره خاصي رو به بسفر دارد. هتل پنج ستاره سوئيسوتل استانبول داراي اتاق‌هاي دلباز و زيبا با دكوراسيوني به سبك سنتي اروپايي، حمامي لوكس و منظره‌اي نفس‌گير از قسمت تاريخي شهر است. از امكانات ورزشي آن نيز مي‌توان به مركز اسپا، استخر سرپوشيده، استخر آب گرم، سالن ورزش و حتي كلاس‌هاي پيلاتس اشاره كرد. سوئيسوتل تا متروي كاباتاش ۱۷ دقيقه فاصله دارد و اطرافش پر از رستوران‌، كافه‌ و مراكز خريد است.


برچسب: تور تابستاني استامبول، تور لحظه آخري تركيه، جاذبه هاي ديدني استامبول، زمستان 95 آخرين تور استامبول، هتل هاي 5ستاره ي استامبول، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۵۸:۴۶ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :